🗣️BOSS TIA! ROSE IS ON HER WAY, DON'T WORRY 👩‍🔧

OAO

TwT

qwq

pwp

owo

ewe

uwu

Boss said no tags. You’re free to come by tho cx

Anyone is welcome to pop in here c: beware of the infps tho eue

9 Likes

I didn’t realise this was being turned into a series.

4 Likes

Apparently it is xD the last one died so ;u; hello, Socky~

2 Likes

Hello. I shall go poof again. Bye!

2 Likes

Mkay ^^ take care~

2 Likes

yay!

1 Like

Weeeee

Bookmark!

1 Like

:eyes:

1 Like

Hi hi, I woke up o.o

Nightmare?

1 Like

Nope

I dunno what happened c:

Oh wait, it’s too cold

1 Like

Planning to go back to sleep soon?

2 Likes

Yes

Also pain in leg is still there

Pain is an ouchy

1 Like

Sleep well~

2 Likes

Yep yurp yup

Well, I’ll be up if you need to talk.

But sleep is better, so… do that.

2 Likes

Trying to rid of leg pain

Leg pain is being pain

1 Like

Ah… I’m not sure how to help with that.

Take a pain reliever?

2 Likes