Calling all Dutch writers!

Dat is dus mn andere reden waarom ik niet in het Nederlands schrijf :wink:

Ja dat ook dus

Woa Same!

En uit welke delen van Nederland komen jullie allemaal?

ik woonde in Rotterdam maar 3 jaar gelden ben ik naar Aruba gegaan XD

Nederlands is een uitstekend taal om een wilde woud te laten ontstaan die ik steeds nog wil zelf zien, om de bemanning van een stoombootje avonturen op alle zeven zeeën te laten beleven om een schat te vinden en dan te verdelen, om een jongen de raarste problemen van het hele land te laten oplossen om koning te worden.

Nederlands is geen goede taal om HP te lezen zonder te slappe lach te krijgen.

Schrijf maar in’t Engels, als je dezelfde woordenmagie kan oproepen, maar denk niet, dat het makkelijk zou worden.

Genoeg, het word een korte nacht.

Zijn jullie ook allemaal brave kinderen geweest?

Eh… het is redelijk duidelijk dat je google translate gebruikt

“Dutch is an excellent language to let a wild grove appear that I still want to see myself, to the crew of a steamboat adventure on all seven seas to experience and to find a treasure to share, to a boy the weirdest issues of the entire country fix to become king”

Goed geNederlandst

Amsterdam en Jij?

Dus lijkt mijn Nederlands op dat van Google Translate – nu weet ik dat ook! :grin:

Maar Google Translate weet blijkbaar niet veel van Engelse grammatica en heeft helemaal geen verstand van Nederlangstalige literatuur … “grove”!

Mischien moet ik een brief voor de koning schrijven. Is er ergens een schildknaap die hem kan brengen?

PS: Hopelijk maakt Google Translate ten minste minder spelfouten dan ik!

Ik kom uit een tuindersgat genaamd Monster haha, Ligt tussen Den Haag en Rotterdam in

Je zinsopbouw is een beetje vreemd af en toe, is nederlands je tweede taal?

Dat – en ik heb veel te veel on-zin in mijn hoofd! :grin:

… Monster? Daar woont familie van mij

Hahah dat meen je? Misschien ken ik ze wel!

Ken je de familie delbar? Silvain en Julien?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me niet heel veel zegt, maar ik ben dat ook niet zo goed in namen

Oh well. Monster is best groot

Nou,dat valt best mee hoor

Ik woon in een klein dorp. Monster is heel groot vergeleken met waar ik woon

Oke nu maak je me nieuwsgierig…