Calling all Dutch writers!

Weet je hoeveel gehuchten er in dit land zijn?

Ik ken er een paar

Honderden. Duizenden. Zeker in Friesland enzo

Allemaal minder dan 4.000 inwoners, sommigen minder dan 1.000

Ah dus jij komt uit Friesland?

Misschien :slight_smile:

Dat neem ik aan als een ja

Het topic is alweer afgelopen (denk ik), maar wilde toch nog even melden dat ik het wel een tof idee vind!

Het is inderdaad alweer inactief, maar dat is leuk om te horen! :slight_smile:

Wat leuk! Hoe is het met iedereen? Nog een beetje actief?

ik zou graag wat vragen en onderzoek willen doen naar wat jullie meer zouden willen zien gebeuren op de Nederlandse Wattpad pagina’s

Ik ben nog genoeg actief, hoor :slight_smile: En ik ben heel benieuwd naar de Nederlandse pagina’s en wat ermee gaat gebeuren!

Ik ben aan het kijken wat gedaan kan worden om wat nieuw leven er in te brengen. Wat heeft jouw voorkeur: schrijfwedstrijden/challenges, meer aandacht voor de reading lists, of iets anders?

Ik zou het inderdaad heel leuk vinden als er meer aandacht was voor de leeslijsten! Het is nog erg moeilijk om nieuwe boeken te ontdekken en het lijkt me leuk om nieuwe dingen te lezen :slight_smile:

Ik heb zelf ook een lange tijd een boekclub gehad en toen merkte ik wel veel dat mensen graag in contact komen met elkaar. Het zou dan ook heel leuk zijn om mensen bijvoorbeeld aan deze plek te kunnen introduceren! De meesten zijn wel erg enthousiast om iets nieuws te proberen en zijn erg supportive naar elkaar toe, wat leuk is om te zien, maar het is moeilijk om elkaar nog te vinden. Ik zag op het account van de ambassadeurs dat er nog een boek online stond van de oude clubs, maar misschien kan er ook zoiets worden gedaan voor de nieuwe community! (En dan hopen dat het een beetje aanslaat :sweat_smile::wink:)

Ikzelf ben overigens niet erg fan van schrijfwedstrijden, maar ik weet wel dat anderen dat wel zijn. Mijn mening op dat gebied is dan misschien niet de beste :grimacing::sweat_smile:

Dit is trouwens maar one woman’s opinion

Daar kan ik wat mee!

Ik ben dan maar een Community Ambassadeur, dus ik werk voornamelijk in de forums hier, maar ik ga in mijn vrije tijd kijken wat ik kan doen met het account. en dat betekent maar wat meer Nederlandse boeken lezen, wat niet echt mijn ding is maar tja, for the greater good zullen we maar zeggen

Als je een lijstje hebt van goede boeken zou ik daar graag naar willen kijken!

Ik snap het, Nederlands lezen is ook niet helemaal mijn ding… Maar ik ben wel een paar echt goede boeken tegengekomen!

Het Geheim van Schrijversil
Hoe Regeer Je Een Koninkrijk van xYourDisneyPrincess
Liefde en Croissants van xMuisje
Zoals Je Wenst van densmrns
Een Leugentje Om Bestwil van pluispanda

En ik heb veel mensen gehoord over

De IJsprins van IceSpell
De Verbannen Heerser van Animals178
Mijn Vader Is Een Moordenaar van woordevol
Dienaressen van de Natuur: Parels van het Leven van deerxlove13
Vrije Val door storyloversxx

Echt helemaal top! Dank je :heavy_heart_exclamation:

lol deze thread is al dood :joy::joy::joy::joy::joy: nou daar gaat de nederlandse gang RIP.

Ik ben er nog!! Springlevend!

#bringbackthedutchtthread

Ik ook! :blush:

En ik sta er altijd voor open om andere schrijvers hun boeken te lezen of vrienden te worden op wattpad, ik ben nieuw dus het zou me allemaal heel erg helpen om wat meer lezers te krijgen :slight_smile:

Hé daar,

Adverteren is alleen toegestaan in [Share Your Story Club] (https://www.wattpadwriters.com/c/share-your-story). Je kunt de richtlijnen lezen voor het plaatsen in de clubs [hier] (CLUB GUIDELINES).

** Als u op zoek bent naar meer lezers en feedback, een boekenclub hebt of een kritiek ontvangt **

Je kunt ze vinden in onze Story Services Club (https://www.wattpadwriters.com/c/story-services) samen met vele andere nuttige bronnen voor auteurs.

Ik ga door en sluit je bericht voor je
Bedankt voor uw begrip.

Lina - Community Ambassador :lhansonauthor: