Free reads for authors with stories that have under 1K reads!

writing
feedback-offered

Hello there I just joined two days ago. I created my first book yesterday. I would like a review and honest comment on it. Its only 1 chapter so far so it won’t take much time.
-Thanks

https://www.wattpad.com/631213766-dra-god-the-legendary-familiar-death-a-new

Please follow the link and post your link in the comments, thank u! :slight_smile:

Bump

hola , no soy nuevo en este portal pero solo hace una semana pude tener el tiempo para poder descubrir las ventajas que proporciona Wattpad …y por lo mismo quiero compartir mis ideas y saber un poco mas de el entorno en el cual estoy

Sorry but I do not speak Spanish:/

The Psychology of Being Fat
Reads: Around 500

Please follow the link :slight_smile:

all right

Hola! Mucho gente aqui no hablamos espanol pero Algunos estámos aprendiendo. ¿Te gusta leer o escribir?

Me fascina leer de todo siempre que me cautive … y también escribo , no sé por qué , pero lo hago y me hace sentir bien y mil gracias por darce el tiempo de escribir ,me di cuenta, que en su mayoría los que pertenecen a este portal no hablan español… pero no creo que eso sea limitante @Brialan689 y ¿usted escribe?..

Si! Me gusta mucho leer y escribir, sobre todo fantasías! Además, estoy aprendiendo español, pero te hablaré en Español Si te gusta!

Gracias por la consideración al entablar un diálogo en español … ¿ y cuando escribe que siente? o ¿que lo hace escribir ? … @Brialan689

:DDDDDD

• ¡No hay problema!
  • ¡ Estoy aliviada! ¡ por fin puedo dormir!

Thank you for your consideration in establishing a dialogue in Spanish … and when do you write what you feel? or what does he write? @Brialan689

I have two stories, one is right at 1k and the other is under 200! I would love it if you could give it a read when you have time? Critique is always welcome!

Oops! I forgot the time part! every 3-5 days

Disculpe …pero no entendi … ¿a que se refiere ?

You asked for time and how I feel when I write, right? I missed the times I post!

Okay. Just follow the link and post your story link :slight_smile:

Magandang umaga! Filipino here :slight_smile: