never had a boyfriend.

discussion

:joy::joy::joy::joy:

That’s a Serious matter :joy::rofl:

wait how did i end up here…im not single! :joy::thinking:

then you should go :joy: even I have to go too :grin:

okay!:joy::joy::rofl:

Lo mismo aquí! Resumiste lo que sentía, aunque yo acabo de cumplir los 22

Concuerdo contigo! Tengo 22 años, y la verdad es que, cada vez que deseo tener novio, es más bien para no sentirme sola, o porque mis amigas ya tienen novio y es raro que yo, a la edad de 22 años siga soltera. Pero cuando lo pienso con más detenimiento, sé que primero es mejor centrarme y acomodarme yo, antes que involucrarme con alguien y luego arrepentirme por no haber tomado más en serio mi salud mental y los sentimientos de la otra persona.

Jajajajaja igual aquí

hey, Is this Spanish language?

Yo detesto eso, porque siempre que venga alguien más “lindo/a” se van con ellos, porque realmente no tienen interés en ti, sino en tu cuerpo.

well I am 25 and never had a boyfriend in my life. and everyone else is getting married and I am attending them and having free food at there weddings lol.

agreed hehe

ive never had like, an official/serious boyfriend (once when i was in 3rd grade and once when i was still trying to convince myself that i liked boys) either, but the catch to that is that im a lesbian so,

but dont stress about it too much, because honestly being single is kinda awesome sometimes. never feeling guilty about having crushes and never having to stress about a relationship are the biggest pros for me.

Estas en lo cierto. I totally agree with you, hun.