Single,lonely and writing romantic storys? LOL

Who else writes romantic novels in wattpad even though they are lonely and single and the best thing in romance they have had is FOOD?
I AM SO LONELY! :joy::joy::grimacing::sleepy:

26 Likes

Honestly me too

1 Like

Right!!!

Never tried to write a romantic novel, tbh.

But yeah :stuck_out_tongue:

2 Likes

Haha I just wright romantic novels just because i dont have romance in real life tbh

4 Likes

Yeah I totally understand, I tried writing one but towards the middle of the book, I just didn’t feel that love. Bcos well I’m single and lonely and it’s difficult writing something you haven’t experienced.

3 Likes

Yeah. Me neither. And I’m like 20 xD (Oh boi…)

1 Like

Yep…But i still write because i daydream toooo much :joy:

1 Like

Lol I am 16

2 Likes

Honestly I think we singles have an advantage considering our own image of love isn’t tainted at all and we can remain peacefully in our fictional world of eternal love (’’’:
I’m pretty comfortable here

9 Likes

You go girl with your optimism! :grinning:

3 Likes

Ah, the youths ! (Wait , I’m not that old to be saying that yet haha)

2 Likes

Yes, I will remain in my own fictional world where I ask my crush out.

Ah what a world that’d be !

6 Likes

Youth, And still have no clue about romance :joy:

3 Likes

You tell me, I told you how old I am hahaha !

Maybe there’s hope for us after all , buddy :stuck_out_tongue:

1 Like

Maybe, Cant wait to finish high school and go to college! Maybe some romantic advanture would be waiting for me? LOL jk :joy:

1 Like

Yeah, after you get rid of all the reading. Unless you’re one of “those guys” who don’t read that much, take more years to finish, but go out on their walks on a regular basis

1 Like

Na I am a nerd so i dont think that is happening anytime soon :joy:

2 Likes

Ah, yes. A true struggle awaits you buddy ! Keep vigilant !

But you know. Don’t you do any hobbies or whatever? Maybe someone lies there for you…

1 Like

My hobbies are writing and reading in SOLITARY…I am kind of a loner…:grimacing::sweat_smile:

3 Likes