V27 ~ The Order of the Dark Side of Fanfiction ~ V27


#3712

This is going to be the greatest night of my life


#3713

OK yeah that would be pretty incredible.


#3714

It’s really happening and oh my God I am blessed


#3715

Like it’s not a tribute band, it’s legit Queen. The real deal


#3716

I gathered that, yeah!


#3717

Lol I’m too excited for this


#3718

I would be, too!


#3719

I’ve been a fan of Queen for years and years now, so this is HUGE. Have you seen the Bohemian Rhapsody movie?


#3720

Holy shit, CoD: WWII is amazing


#3721

Also, for those who may have missed my earlier post, hello, everyone. It is I, Jodie, returned at last


#3722

Is it bad that…I don’t remember you?


#3723

Good to see you back! :blush: And Jodie - I shall remember that.

Are you going to use Miss Prince again?


#3724

I suppose so, I don’t recall changing it last time with August, so yes, I guess!


#3725

Formerly August, also formerly Meg, also formerly… a lot of other names?


#3726

…oh yeah.


#3727

Yes, apologies for the confusion. It’s been a bit of a self-discovery journey and sometimes those lead you right back to the person you always were, you just didn’t know it


#3728

So what are you now? He/him, her/she, they/them, other/stuff?


#3729

Just simple she/her works fine!


#3730


#3731

Ugh, I’m obsessed